ROK SZKOLNY 2024/2025

Lp. Nazwisko i imię Dzień tygodnia Godzina Sala
1 Adamiak Justyna wtorek 13.40 – 14.40 69 – języka polskiego kl. 8 C
2 Banaszak Katarzyna czwartek 7.00 – 8.00 co 2 tydzień 100 – pokój nauczycieli w – f
3 Bartocha Dorota poniedziałek 9.50 – 10.50 12 – świetlica
4 Bator Gabriela czwartek 11.35 – 12.35 29, 30 – pokój nauczycielski
5 Bąk Henryk czwartek 12.30 – 13.30 100 – pokój nauczycieli w – f
6 Bieniarz Marcelina środa 10.45 – 11.45 43 – gabinet logopedyczny
7 Bieniaszewski Błażej wtorek 9.40 – 10.40 100 – pokój nauczycieli w – f
8 Bojda Jolanta poniedziałek 9.50 – 10.50 10, 11 – świetlica
9 Bruska – Chrapusta Małgorzata czwartek 11.35 – 12.35 61, 62 – wczesnoszkolna kl. 3 A
10 Bujara – Lech Joanna środa 8.45 – 9.45 83 – języka angielskiego
11 Dobucka Katarzyna piatek 9.40 – 10.40 43 – gabinet logopedyczny
12 Drążkowska Marta czwartek 8.00 – 8.30 51 – biblioteka
13 Figura – Hereda Joanna wtorek 9.40 – 10.40 29, 30 – pokój nauczycielski
14 Fresel Dorota środa 14.30 – 15.30 2 – gabinet dyrektora
15 Gawlik Elżbieta środa 7.50 – 8.5 29, 30 – pokój nauczycielski
16 Górniak Piotr czwartek 15.30 – 16.30 100 – pokój nauczycieli w – f
17 Holeczek Jakub wtorek 8.00 – 9.00 104 – biuro na balkonie
18 Jałowiecka Barbara czwartek 7.55 – 8.55 57 – katechetyczna
19 Kałuszka Agnieszka piątek 8.45 – 9.45 43 – gabinet logopedyczny
20 Kaszowska Marta poniedziałek 13.40 – 14.40 58 – wczesnoszkolna kl. 1 B
21 Kawalec  Joanna czwartek 6.50 – 7.50 9 – wczesnoszkolna kl. 1 D
22 Kluwa Dorota środa 14.00 – 15.00 28 – gabinet dyrektora
23 Kniecik Anna poniedziałek 10.35 – 11.35 63 – wczesnoszkolna kl. 3 C
24 Kosińska Ewa czwartek 6.50 – 7.50 22 – wczesnoszkolna kl. 1 C
25 Koszny Anna poniedziałek 12.30 – 13.30 31 – wczesnoszkolna kl. 3 B
26 Kośmider Joanna poniedziałek 6.50 – 7.50 60 – geograficzna
27 Kuk Jolanta poniedziałek 6.45 – 7.45 68 – matematyczna kl. 8 B
28 Kuźniewicz Beata piątek 8.45 – 9.45 82 – dwujęzyczna
29 Łabik Sabina czwartek 8.45 – 9.45 43 – gabinet logopedyczny
30 Macha Dominika poniedziałek 12.30 – 13.30 57 – katechetyczna
31 Majer Dominika wtorek 11.30 – 12.30 45 – gabinet psychologa
32 Malinowska Danuta środa 12.50 – 13.50 54 – gabinet pedagoga
33 Markowska Beata środa 9.40 – 10.40 29, 30 – pokój nauczycielski
34 Mietelska Anna wtorek 9.45 – 10.45 13 – gabinet rewalidacji
35 Młynarz Grażyna środa 13.40 – 14.40 33 – przyrodnicza
36 Nicz Sylwia czwartek 13.10 – 13.40 43 – gabinet logopedyczny
37 Nowosad Angelika poniedziałek 11.35 – 12.35 43 – gabinet logopedyczny
38 Olszewska Dorota poniedziałek 10.35 – 11.35 43 – gabinet logopedyczny
39 Olszewski Artur czwartek 6.05 – 7.05 Aquarius
40 Pająk Kamilla czwartek 12.45 – 13.45 48 – muzyczna kl. 5 B
41 Pawlik Lidia poniedziałek 12.00 – 12.30 16 – świetlica
42 Pawlisz – Opieczonek Alicja środa 15.30 – 16.00 45 – gabinet psychologa
43 Piekarska Kinga środa 9.40 – 10.40 38 – matematyczna kl. 5 C
44 Pieczyski Mateusz wtorek 9.50 – 10.50 Aquarius

 

45 Pierścińska – Nowak Marzena czwartek 10.35 – 11.35 100 – pokój nauczycieli w – f
46 Pomorska Mariola poniedziałek 7.30 – 8.00 60 – geograficzna
47 Siwicka Maria czwartek 9.45 – 10.45 19 – matematyczna kl. 6 C
48 Skubacz Harald czwartek 6.05 – 7.05 Aquarius
49 Sołtysik Anna wtorek 11.35 – 12.35 73 – historyczna kl. 8 A
50 Stefanów Urszula środa 8.45 – 9.45 36 – informatyczna
51 Stępniak Klaudia środa 11.40 – 12.40 13 – gabinet rewalidacji
52 Szufladowicz Katarzyna wtorek 10.40 – 11.40 80 – gabinet socjoterapii
53 Tomaszowska – Gawlik Agnieszka środa 8.45 – 9.45 81 – języka angielskiego kl. 7 B
54 Topolska Anna czwartek 9.35 – 10.35 18 – polonistyczna kl. 6 A
55 Wasilewska Aneta środa 9.40 – 10.40 80 – gabinet socjoterapii
56 Wątor Joanna czwartek 12.30 – 13.30 35 – plastyczna
57 Widera Ewa czwartek 9.45 – 10.45 55 – matematyczna
58 Wilkin Adam środa 12.30 – 13.30 100 – pokój nauczycieli w – f
59 Winiarczyk Grażyna czwartek 8.50 – 9.50 29, 30 – pokój nauczycielski
60 Wojas Zuzanna piątek 9.50 – 10.50 39 – gabinet rewalidacji
61 Wojtal Agnieszka poniedziałek 9.45 – 10.45 17 – świetlica
62 Woryna Gabriela poniedziałek 10.50 – 11.50 75 – przyrodnicza kl. 7 C
63 Zięba – Staniszewska Ewelina piątek 7.00 – 8.00 65 – fizyczna
64 Żywiołek Beata poniedziałek 7.30 – 8.30 3 – gabinet wicedyrektora

 

Uśmiechy, gratulacje, świadectwa, nagrody, ale także rozstanie ze szkołą podstawową – wszystko to miało miejsce ostatniego dnia nauki. Przygotowane z okazji zakończenia roku szkolnego akademie urzekały różnorodnością programów artystycznych.CZYTAJ DALEJ →

Szkoła Patriotów to Wojewódzki Projekt Edukacyjny, do którego przystąpiła nasza szkoła.

Jego głównym celem jest kształtowanie u dzieci i młodzieży szacunku dla przeszłości i tradycji, dziedzictwa narodowego i kulturowego poprzez systematyczną opiekę nad miejscami pamięci i trwałymi upamiętnieniami na terenie województwa śląskiego, stanowiącymi materialne świadectwo ważnych wydarzeń z historii Polski.

Wychowanie patriotyczne to między innymi tworzenie więzi emocjonalnej dziecka i ucznia z rodziną oraz rówieśnikami, dostrzeganie wartości i piękna przyrody, przygotowanie do pracy i życia w społeczeństwie, a przede wszystkim wykształcenie miłości i przywiązania do ojczysteg

o kraju, jego tradycji i kultury. Proponowane przedsięwzięcie ma na celu podkreślenie roli miejsc pamięci w kształtowaniu poczucia tożsamości narodowej i kulturowej, pielęgnowanie tradycji patriotycznych.

Szkoły, przedszkola, placówki przystępujące do realizacji projektu będą mogły ubiegać się o przyznanie tytułu SZKOŁY/PRZEDSZKOLA PATRIOTÓW.

W miesiącu maju na zajęciach zarówno  obowiązkowych, jak i dodatkowych królował sprzęt zakupiony w ramach programu Laboratorium Przyszłości.

Kolejne grupy uczniów poznawały świat wirtualnego laboratorium „Empiriusz”. W wirtualnym świecie nie wszystko jest tak proste jakby mogło się wydawać. Przekonały się to tym dzieci z klas młodszych dla których w ramach zajęć dodatkowych zorganizowane zostały warsztaty.

CZYTAJ DALEJ →

rok szkolny 2023/2024

TREŚCI ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH „WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE”

Treści dotyczące wiedzy o życiu seksualnym człowieka, o zasadach świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa, o wartości rodziny, życia w fazie prenatalnej oraz metodach i środkach świadomej prokreacji zawarte są w podstawie programowej kształcenia ogólnego. Treści te są realizowane w ramach zajęć edukacyjnych „Wychowanie do życia w rodzinie”.

Na podstawie:
Ustawy z dnia 7 stycznia 1993 r. o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży – art. 4 ust. 1 i 3 (Dz. U z 1993 Nr 17, poz. 78, ze zm.)

Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 1999r.w sprawie sposobu nauczania szkolnego oraz zakresu treści dotyczących wiedzy o życiu seksualnym człowieka, o zasadach świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa, o wartości rodziny, życia w fazie prenatalnej oraz metodach i środkach świadomej prokreacji zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego (tekst jedn. Dz. U. z 2014, poz. 395, ze zm. Dz. U. z 2017, poz. 1117)                                    

Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz. U. z 2017, poz. 356 ze zm. Dz. U. z 2018, poz. 1679)

ORGANIZACJA ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH „WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE”

Zajęcia edukacyjne „Wychowanie do życia w rodzinie” są realizowane w klasach IV-VIII szkoły podstawowej.

Na realizację zajęć w szkołach publicznych przeznacza się w każdym roku szkolnym, dla uczniów poszczególnych klas, po 14 godzin, w tym po 5 godzin z podziałem na grupy dziewcząt i chłopców. Zajęcia są organizowane w oddziałach albo liczących nie więcej niż 28 uczniów grupach międzyoddziałowych.

Zajęcia nie podlegają ocenie i nie mają wpływu na promocję ucznia do klasy programowo wyższej ani na ukończenie szkoły przez ucznia.

Uczeń niepełnoletni nie bierze udziału w zajęciach, jeżeli jego rodzice zgłoszą dyrektorowi szkoły w formie pisemnej rezygnację z udziału ucznia w zajęciach.

Na podstawie:
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 1999r.w sprawie sposobu nauczania szkolnego oraz zakresu treści dotyczących wiedzy o życiu seksualnym człowieka, o zasadach świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa, o wartości rodziny, życia w fazie prenatalnej oraz metodach i środkach świadomej prokreacji zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego (tekst jedn. Dz. U. z 2014, poz. 395, ze zm. Dz. U. z 2017, poz. 1117)                                     

§2 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 kwietnia 2019 r. w sprawie ramowych planów nauczania dla publicznych szkół (Dz. U. z 2019 r. poz. 639 ze zm.).

Załączniki: